Już 2,5 miliona użytkowników
Dołącz do grona 2,5 mln zadowolonych klientów i zyskaj 20 zł na pierwsze zakupy. Dołącz do grona 2,5 mln zadowolonych klientów i zyskaj 20 zł na pierwsze zakupy.

70% mniej za stylowe mieszkanie!

  • Codziennie 1000+ nowych produktów
  • Specjalne promocje dla zarejestrowanych
  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • 365 dni na bezproblemowy zwrot
lub
Wejdź przez Facebook
Obserwujemy dla Ciebie ten produkt!

Obserwowanie produktu jest aktywne.: Już obserwujesz .

Jak tylko produkt będzie dostępny, napiszemy do Ciebie na . Tutaj możesz zmienić adres, na który wyślemy powiadomienie, lub anulować obserwowanie . Tutaj możesz zmienić adres, na który mamy wysłać powiadomienie.

Ok
Anulowano obserwowanie produktu

Obserwowanie produktu zostało anulowane. Jeśli zmienisz zdanie, możesz je z powrotem aktywować.

Ok

Ktoś Cię ubiegł :(

Z przykrością informujemy, że ktoś Cię wyprzedził i wybrany przez Ciebie produkt nie jest już dostępny. Aktywowaliśmy ponowne obserwowanie produktu, abyś mógł go w końcu kupić! Jeśli nie jesteś już zainteresowany produktem, anuluj obserwowanie tutaj.

Ok

Ta witryna używa plików cookie. Więcej o używanych przez nas plikach, ich zastosowaniu, modyfikacji i akceptacji można znaleźć tutaj

ok

Tylko dzisiaj | Darmowa dostawa z kodem SWIATECZNEZAKUPY Obowiązuje na zakupy za ponad 50 zł. Nie dotyczy produktów wielkogabarytowych.

Tylko dzisiaj | Darmowa dostawa z kodem SWIATECZNEZAKUPY Obowiązuje na zakupy za ponad 50 zł. Nie dotyczy produktów wielkogabarytowych.

  • pomoc@bonami.pl
  • 71 66 191 76
Strona głównaStrona głównaReklamacja i zwrot

Reklamacja i zwrot

Otrzymany produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Nie martw się, to się zdarza. Możesz go nam zwrócić do 365 dni, a my oddamy Ci wykorzystane środki. Chcemy, aby cały proces był dla Ciebie jak najprostszy, więc nie musisz nigdzie odsyłać przedmiotów wielkogabarytowych – odbierzemy je na nasz koszt. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszych zasadach reklamacji.

Postępowanie przy reklamacji i zwrocie produktu

Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Przyszedł uszkodzony, nie działa lub po prostu Ci się nie spodobał? Zdecyduj, czy chcesz go zareklamować czy zwrócić. Wystarczy postępować według poniższych kroków:

1. Nie krępuj się i napisz do naszego działu obsługi klienta
2. Wypełnij formularz reklamacyjny, to szybkie i łatwe
3. Starannie zapakuj produkt
4. Odeślij paczkę na nasz adres
5. Poczekaj, aż rozpoczniemy proces reklamacji

1. Nie bój się napisać do naszego działu obsługi klienta

1. Nie bój się napisać do naszego działu obsługi klienta
Napisz do nas na adres pomoc@bonami.pl lub zadzwoń pod nr tel. 71 66 191 76.
Aby przyśpieszyć cały proces, przygotuj następujące dane:
  • nr zamówienia, które zawierało reklamowany produkt
  • powód, dla którego chcesz reklamować produkt lub go zwrócić
    (uszkodzenie, niedziałanie, brakujące części itd.)
  • fotografię uszkodzonego produktu i paczki, w której został dostarczony
Możesz przyczynić się do szybszego procesu reklamacji poprzez wysłanie zdjęcia całego produktu (z wyraźnej odległości) wraz z uszkodzonymi częściami. W przypadku brakującej części oznacz ją w załączonej instrukcji.
Wyślij nam również zdjęcie wnętrza paczki (polistyren, woreczki z powietrzem, folia bąbelkowa), abyśmy mogli nauczyć się, jak lepiej zapakować zamówienie następnym razem.

Jeśli widzisz, że paczka na pierwszy rzut oka nosi ślady uszkodzeń, nie wahaj się i odbierz zamówienie.
Następnie wykonaj zdjęcie całej uszkodzonej paczki i spisz protokół szkody z przewoźnikiem.
Dzięki temu cały proces reklamacyjny będzie przebiegać sprawniej.

2. Wypełnij formularz reklamacyjny, to szybkie i proste

2. Wypełnij formularz reklamacyjny, szybko i bez przeszkód
Formularz reklamacyjny znajdziesz na swoim profilu w sekcji Moje zamówienia lub zostanie Ci on wysłany
wraz z fakturą na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia. Wybierz zamówienie, w którym widnieje reklamowany lub zwracany produkt i wydrukuj formularz reklamacyjny. Wypełnij go i włóż wraz z produktem
do paczki.

Jeśli nie chcesz podać powodu zwrotu produktu, nie szkodzi. Poprosimy Cię jednak o dołączenie formularza reklamacyjnego również w tym przypadku, aby usprawnić proces zwrotu.

Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, dołącz do paczki kartkę z numerem zamówienia
oraz numerem rachunku, na który chcesz, abyśmy zwrócili pieniądze.

3. Zapakuj produkt

3. Zapakuj produkt
Paczka, którą chcesz zwrócić musi zawierać:
  • reklamowany lub zwracany produkt
  • wypełniony formularz reklamacyjny
  • wypełnienie, które chroni przed uszkodzeniami
    (folia bąbelkowa, gazety, polistyren itd.)


Wyczyść produkt i postaraj się przywrócić go do pierwotnego stanu. Starannie go zapakuj. Ważne, aby produkt
był chroniony przed możliwymi uszkodzeniami. Do tego doskonale nadadzą się gazety lub papier. W przypadku delikatnych przedmiotów zalecamy użyć folii bąbelkowej lub pianki. Do paczki dołącz wypełniony formularz reklamacyjny. Zamknij pudełko i zaklej taśmą klejącą.

Chcesz zwrócić meble lub inny rodzaj wielkogabarytowego produktu?

4. Wyślij do nas paczkę

4. Wyślij do nas paczkę
Reklamowany lub zwracany produkt wyślij na adres:

Bonami.pl
ul. Bielska 63A
Cieszyn 43-400
Polska

5. Poczekaj, aż zajmiemy się Twoją przesyłką

5. Poczekaj, aż zajmiemy się Twoją przesyłką
Pragniemy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom, dlatego staramy się wsłuchiwać w potrzeby naszych klientów. Sam wybierz, jakie rozwiązanie będzie dla Ciebie najlepsze: zwrot pieniędzy na konto bankowe lub wysłanie nowego produktu.

Jeśli produkt znajduje się w magazynie, dostarczymy go w ciągu kilku dni.
W przypadku produktu z nowej oferty, czas oczekiwania może się nieco wydłużyć.
Z radością poinformujemy Cię, kiedy możesz się spodziewać paczki.

W chwili dostarczenia przesyłki do naszego magazynu, niezwłocznie Cię o tym poinformujemy. Po ukończeniu reklamacji czy zwrocie produktu wszystkie informacje wyślemy Ci na Twój adres e-mail. Zaraz potem prześlemy pieniądze na konto bankowe.
Co robić, gdy...
Otrzymałeś inną kwotę, niż oczekiwałeś.

Zwrócona kwota wynosi tyle, ile rzeczywiście zapłaciłeś za zamówienie – zatem jest to suma pomniejszona
o ewentualny rabat (Jak funkcjonuje rabat?). Wysokość kwoty znajdziesz w swoim profilu w sekcji
Moje zamówienia, dokładnie w szczegółach zamówienia.
Pieniądze nie pojawiły się na Twoim koncie.

Czas, w którym zostaną Ci zwrócone pieniądze, może się zmieniać w zależności od procesu reklamacji.
Jeśli podejrzewasz, że środki powinny dotrzeć już na Twoje konto bankowe, napisz na nasz adres e-mailowy pomoc@bonami.pl lub zadzwoń pod nr tel. 71 66 191 76.

Jak zwrócić produkty wielkogabarytowe?

Zdajemy sobie sprawę z tego, że trudno zwrócić sofę ot tak, na pstryknięcie palcem.
Mimo to oferujemy możliwość zwrotu mebli bez większych komplikacji.
1. Odezwij się do naszego działu obsługi klienta
Daj nam znać, co i kiedy chcesz zwrócić, a my wszystko załatwimy. Zadzwoń do nas pod nr tel. 71 66 191 76 (pracujemy codziennie od godz. 8.00 do 17.00) lub napisz wiadomość na adres pomoc@bonami.pl.
2. Nic nie płacisz za transport
Twoją paczkę odbierze jeden z naszych przewoźników (TNT, DTS), z którymi współpracujemy. W przypadku TNT trzeba być przygotowanym na zniesienie paczki na dół. Koszty całego transportu ponosimy my.
3. Termin odbioru paczki wybierasz Ty
Termin umówisz z naszym działem obsługi klienta, a my zajmiemy się całą resztą. W przypadku, kiedy przewoźnik nie będzie mógł zaakceptować terminu odbioru wielkogabarytowej paczki, skontaktuje się bezpośrednio z Tobą, by uzgodnić nowy termin. Ze względu na duże obciążenie dostawców, nie jesteśmy w stanie podać konkretnej godziny odbioru zwracanej paczki.

Podczas przekazywania paczki przewoźnikowi poproś o potwierdzenie przyjęcia paczki. Chcemy mieć pewność, że zwracany produkt nigdzie się nie zgubi.

Kiedy mogę zwrócić produkt?

Na zwrot produktu masz 365 dni
Zwrot produktu? Nic prostszego! Pamiętaj, że nie może nosić oznak użytkowania, nie może być uszkodzony
i musi posiadać oryginalne opakowanie. Wyślij produkt w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki,
a my zwrócimy Ci pełną kwotę zakupu na podany przez Ciebie numer konta bankowego. Nie zdążyłeś?
Nadal możesz zwrócić nierozpakowany produkt. Potrącimy 5% z ceny zakupu za każde rozpoczęte 30 dni
(liczone od 15 dnia od daty odbioru przesyłki), dzięki czemu pokryjemy najważniejsze koszty związane ze zwrotem. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszych zasadach reklamacji.
Na reklamację masz aż 2 lata
Produkt możesz reklamować w okresie do 2 lat od dnia przyjęcia zamówienia. W przypadku, kiedy produkt jest objęty dłuższym okresem reklamacji, informacja na ten temat jest umieszczona na fakturze, ewentualnie na karcie gwarancyjnej lub na potwierdzeniu dostawy.
 
Wystarczy 10 sekund a zyskasz z całą masę korzyści!

Utwórz za darmo konto na Bonami, oprócz natychmiastowego dostępu do dodatkowych funkcji zyskasz 20 zł na swoje pierwsze zakupy.

  • Codziennie 1000+ nowych produktów
  • Specjalne promocje dla zarejestrowanych
  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • 365 dni na bezproblemowy zwrot
lub
Wejdź przez Facebook

Poprzez zakończenie rejestracji zawrzesz tę umowę z Bonami.cz, a. s. dotyczącą ochrony danych osobowych.

Poprzez zakończenie rejestracji zawrzesz tę umowę z Bonami.cz, a. s. dotyczącą ochrony danych osobowych.