Ta witryna używa plików cookie. Więcej o używanych przez nas plikach, ich zastosowaniu, modyfikacji i akceptacji można znaleźć tutaj

ok
Menu
20 złRejestracjaLogowanie20 złKoszyk
Strona głównaWszystko o zakupachWszystko o zakupachReklamacja i zwrot

Reklamacja i zwrot

  • Aż 365 dni na zwrot
  • Aż 45 dni na zwrot materaca
  • Darmowy, bezproblemowy zwrot produktów wielkogabarytowych

Postępowanie przy reklamacji i zwrocie produktu

Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań? Przyszedł uszkodzony, nie działa lub po prostu Ci się nie spodobał? Zdecyduj, czy chcesz go zareklamować czy zwrócić. Wystarczy postępować według poniższych kroków.

1. Zamów odbiór lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta

Nowość: Możesz zwrócić zamówienie łatwo i bezpłatnie w Paczkomacie lub zamawiając odbiór przesyłki przez kuriera DPD.

Pamiętaj, że nie dotyczy to towarów wielkogabarytowych.

Jak postępować?
  • Bezpłatny zwrot w Paczkomacie dotyczy małych przesyłek o wadze do 10 kg i maksymalnej długości jednego boku 64 cm. Zwrot możesz zamówić przez ten link.
  • Bezpłatny zwrot DPD (można zamówić do 120 dni od momentu otrzymania przesyłki): zamów przez ten link.
1. Nie bój się napisać do naszego działu obsługi klienta
Nie wiesz, co zrobić lub potrzebujesz porady?

Napisz do nas na adres pomoc@bonami.pl.
Aby przyspieszyć cały proces, przygotuj następujące dane:
  • numer zamówienia, które zawierało reklamowany produkt
  • powód, dla którego chcesz reklamować produkt lub go zwrócić
    (uszkodzenie, niedziałanie, brakujące części itd.)
  • fotografię uszkodzonego produktu i paczki, w której został dostarczony

Jak sprawić, by reklamacja przebiegła szybko i sprawnie?

Możesz przyczynić się do szybszego procesu reklamacji poprzez wysłanie zdjęcia całego produktu (z wyraźnej odległości) wraz z uszkodzonymi częściami. W przypadku brakującej części oznacz ją w załączonej instrukcji. Wyślij nam również zdjęcie wnętrza paczki (polistyren, woreczki z powietrzem, folia bąbelkowa), abyśmy mogli nauczyć się, jak lepiej zapakować zamówienie następnym razem.

Jeśli widzisz, że paczka na pierwszy rzut oka nosi ślady uszkodzeń, nie wahaj się i odbierz zamówienie. Następnie wykonaj zdjęcie całej uszkodzonej paczki i spisz protokół szkody z przewoźnikiem. Dzięki temu cały proces reklamacyjny będzie przebiegać sprawniej.

2. Wypełnij formularz reklamacyjny, to szybkie i proste

2. Wypełnij formularz reklamacyjny, szybko i bez przeszkód

Gdzie znaleźć formularz reklamacyjny?

Formularz reklamacyjny znajdziesz na swoim profilu w sekcji Moje zamówienia lub zostanie Ci on wysłany wraz z fakturą na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia. Wybierz zamówienie, w którym widnieje reklamowany lub zwracany produkt i wydrukuj formularz reklamacyjny. Wypełnij go i włóż wraz z produktem
do paczki.

Jeśli nie chcesz podać powodu zwrotu produktu, nie szkodzi. Poprosimy Cię jednak o dołączenie formularza reklamacyjnego również w tym przypadku, aby usprawnić proces zwrotu.

Moje zamówienia

Nie mam jak wydrukować formularza

Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, dołącz do paczki kartkę z numerem zamówienia oraz numerem rachunku, na który chcesz, abyśmy zwrócili pieniądze.

3. Zapakuj produkt


Paczka, którą chcesz zwrócić musi zawierać:
  • reklamowany lub zwracany produkt
  • wypełniony formularz reklamacyjny
  • wypełnienie, które chroni przed uszkodzeniami
    (folia bąbelkowa, gazety, polistyren itd.)
3. Zapakuj produkt

Jak odpowiednio zapakować produkty?

Wyczyść produkt i postaraj się przywrócić go do pierwotnego stanu. Starannie go zapakuj. Ważne, aby produkt był chroniony przed możliwymi uszkodzeniami. Do tego doskonale nadadzą się gazety lub papier. W przypadku delikatnych przedmiotów zalecamy użyć folii bąbelkowej lub pianki. Do paczki dołącz wypełniony formularz reklamacyjny. Zamknij pudełko i zaklej taśmą klejącą.

Jak zwrócić produkt wielkogabarytowy?

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz sekcję Jak zwrócić produkty wielkogabarytowe.

4. Wyślij do nas paczkę


Reklamowany lub zwracany produkt wyślij na adres:

InPost - zwroty Bonami
ul. Karola Miarki 42
58-500 Jelenia Góra
Polska

Punkt zwrotu znajduje się w magazynie firmy kurierskiej InPost.
4. Wyślij do nas paczkę

5. Poczekaj, aż zajmiemy się Twoją przesyłką

Pragniemy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom, dlatego staramy się wsłuchiwać w potrzeby naszych klientów. Sam wybierz, jakie rozwiązanie będzie dla Ciebie najlepsze: zwrot pieniędzy na konto bankowe lub wysłanie nowego produktu.
5. Poczekaj, aż zajmiemy się Twoją przesyłką

Kiedy otrzymam nowy produkt?

Jeśli produkt znajduje się w magazynie, dostarczymy go w ciągu kilku dni. W przypadku produktu z nowej oferty, czas oczekiwania może się nieco wydłużyć. Z radością poinformujemy Cię, kiedy możesz się spodziewać paczki.

Jak przebiega proces reklamacji?

W chwili dostarczenia przesyłki do naszego magazynu, niezwłocznie Cię o tym oinformujemy. Po ukończeniu reklamacji czy zwrocie produktu wszystkie informacje wyślemy Ci na Twój adres e-mail. Zaraz potem prześlemy pieniądze na konto bankowe.

Co robić, gdy...

Otrzymałeś inną kwotę, niż oczekiwałeś.

Zwrócona kwota wynosi tyle, ile rzeczywiście zapłaciłeś za zamówienie – zatem jest to suma pomniejszona
o ewentualny rabat (Jak funkcjonuje rabat?). Wysokość kwoty znajdziesz w swoim profilu w sekcji
Moje zamówienia, dokładnie w szczegółach zamówienia.

Pieniądze nie pojawiły się na Twoim koncie.

Czas, w którym zostaną Ci zwrócone pieniądze, może się zmieniać w zależności od procesu reklamacji. Jeśli podejrzewasz, że środki powinny dotrzeć już na Twoje konto bankowe, napisz na nasz adres e-mailowy pomoc@bonami.pl.

Jak zwrócić produkty wielkogabarytowe?

Zdajemy sobie sprawę z tego, że trudno zwrócić sofę ot tak, na pstryknięcie palcem.
Dlatego oferujemy możliwość zwrotu mebli bez większych komplikacji.
1. Odezwij się do naszego działu obsługi klienta
Daj nam znać, co i kiedy chcesz zwrócić, a my wszystko załatwimy. Napisz wiadomość na adres pomoc@bonami.pl.
2. Nic nie płacisz za transport
Twoją paczkę odbierze jeden z naszych przewoźników (TNT, DTS), z którymi współpracujemy. W przypadku TNT trzeba być przygotowanym na zniesienie paczki na dół. Koszty całego transportu ponosimy my.
3. Termin odbioru paczki wybierasz Ty
Termin umówisz z naszym działem obsługi klienta, a my zajmiemy się całą resztą. W przypadku, kiedy przewoźnik nie będzie mógł zaakceptować terminu odbioru wielkogabarytowej paczki, skontaktuje się bezpośrednio z Tobą, by uzgodnić nowy termin. Ze względu na duże obciążenie dostawców, nie jesteśmy w stanie podać konkretnej godziny odbioru zwracanej paczki.

Podczas przekazywania paczki przewoźnikowi poproś o potwierdzenie przyjęcia paczki. Chcemy mieć pewność, że zwracany produkt nigdzie się nie zgubi.

Kiedy mogę zwrócić produkt?

Na zwrot produktu masz 365 dni
Zwrot produktu? Nic prostszego! Pamiętaj, że nie może nosić oznak użytkowania, nie może być uszkodzony
i musi posiadać oryginalne opakowanie. Na wysłanie produktu masz 14 dni od daty odbioru przesyłki.
Pełną kwotę zakupu zwrócimy w ciągu 14 dni od momentu pojawienia się paczki w naszym magazynie na podany przez Ciebie numer konta bankowego.

Nie zdążyłeś?
Nadal możesz zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu. Potrącimy 5% z ceny zakupu za każde rozpoczęte 30 dni (liczone od 15 dnia od daty odbioru przesyłki), dzięki czemu pokryjemy najważniejsze koszty związane ze zwrotem. Jeśli dokonałeś u nas zakupu materaca, możesz go zwrócić do 45 dni. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszych zasadach reklamacji.
Na reklamację masz aż 2 lata
Produkt możesz reklamować w okresie do 2 lat od dnia przyjęcia zamówienia. W przypadku, kiedy produkt jest objęty dłuższym okresem reklamacji, informacja na ten temat jest umieszczona na fakturze, ewentualnie na karcie gwarancyjnej lub na potwierdzeniu dostawy.