Wiosna w domu i na zewnątrz | Zainspiruj się →
20 zł dla CiebieRejestracjaLogowanieKoszykMenu

Reklamacja i zwrot

Aż 365 dni na zwrot

Aż 45 dni na zwrot materaca

Darmowy, bezproblemowy zwrot produktów wielkogabarytowych

Reklamacja produktów

Towar dotarł uszkodzony, niekompletny lub uszkodził się podczas użytkowania.

Zwrot produktu

Towar nie wygląda tak jak na zdjęciu, nie podoba mi się lub po prostu zmieniłem zdanie.

Najczęściej zadawane pytania

Zwracam towar. Jak długo zajmie odzyskanie pieniędzy?

Jeśli odeślesz nam towar w oryginalnym opakowaniu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, zwrócimy pełną kwotę na Twoje konto. Nie zdążyłeś? Nadal możesz zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu. Potrącimy 5% z ceny zakupu za każde rozpoczęte 30 dni (liczone od 15 dnia od daty odbioru przesyłki), dzięki czemu pokryjemy najważniejsze koszty związane ze zwrotem. Jeśli nie zwrócisz towaru w oryginalnym opakowaniu, zmniejszymy zwracaną kwotę o kolejne 15% ceny zakupu. Pokryjemy w ten sposób najważniejsze koszty związane z nieterminowym zwrotem. Jeśli dokonałeś u nas zakupu materaca, możesz go zwrócić do 45 dni. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszych zasadach reklamacji.

Jak przygotować towar do zwrotu i jak go zwrócić?

Zapakuj produkt tak, aby zapobiec ewentualnym uszkodzeniom podczas transportu. Zwracana paczka powinna zawierać: reklamowany lub zwracany produkt, wypełniony formularz reklamacyjny, materiał wypełniający zapobiegający dalszym uszkodzeniom (folia bąbelkowa, gazeta, polistyren itd.). Możesz zwrócić zamówienie łatwo i bezpłatnie w Paczkomacie lub zamawiając odbiór przesyłki przez kuriera DPD.

Czy zwrot jest darmowy?

Zwrot towarów wielkogabarytowych jest bezpłatny. W przypadku innych produktów zwrot jest bezpłatny, jeśli korzystasz z wysyłki za pośrednictwem DPD lub Paczkomatu.

Czy należy reklamować cały produkt, czy wystarczy zwrócić tylko zepsutą część?

Jeśli masz taką możliwość, prześlij nam zdjęcia uszkodzonego towaru, a nasz dział reklamacji ustali z Tobą szczegóły. W przypadku zwrotu reklamowanego towaru bez przesłania zdjęć, konieczny jest zwrot całego produktu.
Inne częste pytania:

Co zrobić, jeśli otrzymałem niekompletny produkt?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i prześlij nam zdjęcia opakowania oraz etykiety wysyłkowej. Jak najszybciej się z Tobą skontaktujemy i ustalimy rozwiązanie.

Co zrobić, jeśli otrzymałem produkt z wadą, której nie można sfotografować?

W takim przypadku możesz przesłać nam wideo lub zwrócić produkt bezpośrednio do nas.

Co zrobić, jeśli otrzymałem inny produkt?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i prześlij nam zdjęcia opakowania oraz etykiety wysyłkowej. Jak najszybciej się z Tobą skontaktujemy i ustalimy rozwiązanie.

Co zrobić, jeśli otrzymałem inną kwotę niż oczekiwałem?

Najpierw sprawdź fakturę i wysokość zastosowanych rabatów. Jeśli kwota nadal się nie zgadza, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.

Co mam zrobić, jeśli nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za reklamację?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.
Chcesz dowiedzieć się więcej?