Zwracany produkt zostanie odebrany przez jednego z naszych przewoźników lub Kuriera Bonami. Na życzenie istnieje możliwość spakowania zwracanego mebla.
Wstępnie wypełniony formularz reklamacyjny znajdziesz w zakładce
Moje zamówienia. Otrzymałeś go również wraz z fakturą na swój adres e-mail. Możesz też pobrać niewypełniony formularz za pomocą przycisku poniżej.
Nie zapomnij dołączyć formularza do zwracanej przesyłki.
Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, dołącz do paczki kartkę z numerem zamówienia oraz numerem rachunku, na który chcesz, abyśmy zwrócili pieniądze.
formularz reklamacyjny
Produkt przywróć do pierwotnego stanu. Starannie zapakuj go do oryginalnego opakowania. Ważne, aby produkt był chroniony przed możliwymi uszkodzeniami. Do tego doskonale nadadzą się gazety lub papier. W przypadku delikatnych przedmiotów zalecamy użyć folii bąbelkowej lub pianki.
Paczka musi zawierać:
Produkt możesz zwrócić na 3 sposoby.
1. Odbiór przesyłki przez DPD
Bezpłatny zwrot DPD (można zamówić do 120 dni od momentu otrzymania przesyłki): zamów przez ten link.
2. Paczkomat
Bezpłatny zwrot w Paczkomacie dotyczy małych przesyłek o wadze do 10 kg i maksymalnej długości jednego boku 64 cm. Zwrot możesz zamówić przez ten link.
3. Na własny koszt
Jeśli chcesz odesłać produkt na własny koszt, zaadresuj paczkę:
Bonami zwroty – DPD
Konstytucji 3-ego Maja 12
58-506 Jelenia Góra
Polska
Punkt zwrotu znajduje się w magazynie firmy kurierskiej DPD.