-14% na dywany z kodem DYWANY14 | Zaoszczędź jeszcze dziś →
50 zł dla CiebieRejestracjaLogowanieKoszykMenu

Dostawa

Do domu, do pracy, do sąsiadki lub do Paczkomatu InPost. Na Bonami dostarczymy Twoje zamówienie tam, gdzie Ci to pasuje. Przesyłkę więc odbierzesz bez problemu, nawet jeśli pracujesz na zmiany. Wszystko spokojnie i bez stresu, Wystarczy wybrać preferowany sposób doręczenia.

Odbiór osobisty

DPD Automaty Paczkowe

  • 9 zł
  • Ponad 8 700 automatów w całej Polsce
  • Paczka poczeka na Ciebie 2 dni robocze
  • Odbiór możliwy wyłącznie za pomocą aplikacji DPD Mobile zainstalowanej na urządzeniu z dostępem do internetu i bluetooth
  • Brak możliwości płatności za pobraniem
  • Gdy paczka opuści nasz magazyn, dostaniesz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. DPD po przyjęciu Twojej przesyłki wyśle Ci wiadomość e-mail ze szczegółami doręczenia. Paczkę możesz przekierować do innego punktu odbioru lub automatu paczkowego. Jak tylko paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie automatu, otrzymasz od firmy DPD e-mail i SMS z potwierdzeniem dostarczenia przesyłki do automatu. Do odbioru paczki konieczne jest posiadanie telefonu z Bluetooth, połączenie z internetem oraz aplikacja DPD Mobile (do pobrania za pomocą poniższego linku). Płatność przy odbiorze nie jest możliwa.

    Kontakt: 22 571 52 52
    Automaty Paczkowe DPD

    DPD Pickup

  • 9 zł
  • Niemal 22 000 punktów odbioru w całej Polsce
  • Paczka poczeka na Ciebie 48 godzin
  • Brak możliwości płatności za pobraniem
  • Gdy paczka opuści nasz magazyn, dostaniesz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. DPD po przyjęciu Twojej przesyłki wyśle Ci wiadomość e-mail ze szczegółami doręczenia. Paczkę możesz przekierować do innego punktu odbioru lub automatu paczkowego. Jak tylko paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie punktu Pickup, otrzymasz od firmy DPD e-mail oraz SMS z potwierdzeniem dostarczenia przesyłki do punktu i kodem odbioru. Status doręczenia możesz śledzić w aplikacji DPD Mobile (do pobrania za pomocą poniższego linku). Płatność przy odbiorze nie jest możliwa.

    Kontakt: 22 571 52 52
    DPD Pickup

    InPost Paczkomaty

  • 10 zł
  • Ponad 22 000 punktów odbioru w całej Polsce
  • Paczka poczeka na Ciebie 48 godzin
  • Po wysłaniu paczki z naszego magazynu, dostaniesz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Po przyjęciu Twojej przesyłki InPost wyśle Ci wiadomość e-mail z przewidywaną datą dostawy. Jak tylko paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu, InPost wyśle e-mail i SMS z kodem, dzięki któremu odbierzesz swoją przesyłkę. Paczka będzie na Ciebie czekała 48 godzin od pierwszego powiadomienia. Jeśli Twoja paczka nie zmieści się do skrytki Paczkomatu, dostarczymy ją kurierem InPost. W związku z tym, w kolejnym kroku proszę podać adres, na który paczka miałaby być wysłana. Płatność przy odbiorze nie jest możliwa.

    Kontakt: 722 444 000, 746 600 000

    Dostawa na adres

    DHL

  • 12 zł
  • Dostawa na terenie całej Polski
  • Płatność gotówką oraz kartą przy odbiorze +5 zł


  • Po odebraniu od nas Twojej paczki, kurier wyśle Ci e-mail z przewidywaną datą doręczenia oraz numerem PIN, który należy podać kurierowi przy odbiorze przesyłki. Jeśli nie będziesz w dniu dostawy pod wskazanym adresem, paczkę możesz łatwo przekierować do jednego z ponad 13000 Punktów Obsługi Paczek DHL POP. Szczegółową instrukcję przekierowania paczki znajdziesz w e-mailu od DHL.
    W dniu dostawy otrzymasz wiadomość SMS i e-mail z 2-godzinnym przedziałem czasowym doręczenia oraz numerem telefonu do kuriera.
    Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia paczka zostanie przekierowana do najbliższego punktu DHL POP.

    Kontakt: +48 42 6 345 345

    DPD

  • 11 zł
  • Dostawa na terenie całej Polski
  • Płatność gotówką oraz kartą przy odbiorze +5 zł


  • Po odebraniu od nas Twojej paczki, kurier wyśle Ci SMS oraz e-mail z przewidywaną datą doręczenia. Adres i datę dostawy będziesz mógł zmienić w aplikacji DPD, instrukcję otrzymasz w wiadomości e-mail bezpośrednio od DPD.
    W dniu dostawy DPD poinformuje Cię o planowanej godzinie doręczenia. Zmiana daty lub miejsca dostawy jest możliwa w aplikacji DPD, do której link otrzymasz w wiadomości e-mail.

    Kontakt: +48 22 577 55 55

    Kurier InPost

  • 13 zł
  • Dostawa na terenie całej Polski
  • Brak możliwości płatności przy odbiorze


  • Po wysłaniu paczki odtrzymasz od nas e-mail z linkiem do śledzenia oraz wiadomość od InPostu z potwierdzeniem nadania Twojej paczki. W dniu dostawy otrzymasz wiadomość SMS i e-mail z przybliżonym czasem dostawy.

    Kontakt do InPostu: 722 444 000

    Dostawa produktów wielkogabarytowych

    Zadbano/DTS

  • Na terenie całej Polski
  • Do pierwszych zamykanych drzwi - 59 zł do 299 zł w zależności od produktu
  • Z wniesieniem do mieszkania - 99 zł do 399 zł w zależności od produktu
  • Płatność gotówką oraz kartą przy odbiorze +5 zł
  • Rozpakowanie i ustawienie mebli we wskazanym przez Klienta miejscu (tylko z zamówionym wniesieniem do mieszkania)
  • Wyrzucenie zbędnych opakowań (tylko z zamówionym wniesieniem do mieszkania)
  • W przypadku oddzielnego doręczenia opłata za dostawę jest naliczana do każdej przesyłki.
    Dodatkowe usługi możesz wybrać w koszyku zgodnie z adresem dostawy.

    Po wysłaniu paczki z naszego magazynu, dostaniesz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Kurier poinformuje Cię o konkretnej dacie i godzinie dostarczenia. Dostawa jest realizowana w 2-godzinnym przedziale czasowym. Jeżeli data dostawy nie będzie Ci odpowiadała, zmienisz ją na stronie Zadbano. Instrukcję i link do strony znajdziesz w e-mailu od firmy kurierskiej.

    U kuriera Zadbano za przesyłkę możesz zapłacić przy dobiorze gotówką lub kartą.

    W przypadku dostawy bez usługi wniesienia, w wyjątkowych sytuacjach kurier może potrzebować pomocy z wyładowaniem paczki.

    Zamówienie z wniesieniem do mieszkania
    Kurierzy wniosą paczki do mieszkania, na Twoje życzenie mogą również meble rozpakować, ustawić we wskazanym miejscu oraz zabrać i wyrzucić opakowania

    Kontakt: 22 307 68 98

  • Rozmiary przesyłek

    Małe przesyłki

    Mniejsze paczki o wadze do 10 kg, na przykład dekoracje, takie jak świecznik, lustro lub zestaw talerzy.

  • Dostawa na adres od 12 zł
  • Odbiór osobisty od 9 zł
  • Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 570 zł
  • Duże przesyłki

    Większe paczki o wadze do 30 kg, takie jak złożona komoda, stół, krzesła lub zwinięty dywan o długości do 175 cm.

    • Dostawa na adres od 12 zł
    • Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 570 zł

    Przesyłki wielkogabarytowe

    Głównie meble takie jak duży stół, łóżko, narożnik lub większy dywan.

    • Dostawa do pierwszych zamykanych drzwi - 59 zł do 299 zł w zależności od produktu
    • Dostawa z wniesieniem do mieszkania - 99 zł do 399 zł w zależności od produktu
    • Możliwość wniesienia do mieszkania
    • W przypadku oddzielnego doręczenia opłata za dostawę jest naliczana do każdej przesyłki.

    Oddzielne doręczenie przesyłki

    Jeżeli w swoim koszyku masz produkty na zamówienie oraz dostępne od ręki, za dodatkową opłatą 9 zł możesz rozdzielić przesyłkę na dwie paczki. Dzięki temu wybrane produkty sprawią Ci radość nieco wcześniej.

    Zmiana daty doręczenia

    Jeśli nie odpowiada Ci przewidywany termin dostawy, przy składaniu zamówienia w ostatnim kroku możesz wysłać wiadomość do działu obsługi klienta.

    Jeśli chcesz przesunąć termin dostawy już po złożeniu zamówienia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Zmienimy go na taki, który Ci odpowiada. Jeśli przesyłka została już nadana, zmiany daty możesz dokonać bezpośrednio w firmie kurierskiej.