Gdy paczka opuści nasz magazyn, dostaniesz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. DPD po przyjęciu Twojej przesyłki wyśle Ci wiadomość e-mail ze szczegółami doręczenia. Paczkę możesz przekierować do innego punktu odbioru lub automatu paczkowego. Jak tylko paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie automatu, otrzymasz od firmy DPD e-mail i SMS z potwierdzeniem dostarczenia przesyłki do automatu. Do odbioru paczki konieczne jest posiadanie telefonu z Bluetooth, połączenie z internetem oraz aplikacja DPD Mobile (do pobrania za pomocą poniższego linku). Płatność przy odbiorze nie jest możliwa.
Kontakt: 22 571 52 52
Automaty Paczkowe DPD
Gdy paczka opuści nasz magazyn, dostaniesz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. DPD po przyjęciu Twojej przesyłki wyśle Ci wiadomość e-mail ze szczegółami doręczenia. Paczkę możesz przekierować do innego punktu odbioru lub automatu paczkowego. Jak tylko paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie punktu Pickup, otrzymasz od firmy DPD e-mail oraz SMS z potwierdzeniem dostarczenia przesyłki do punktu i kodem odbioru. Status doręczenia możesz śledzić w aplikacji DPD Mobile (do pobrania za pomocą poniższego linku). Płatność przy odbiorze nie jest możliwa.
Kontakt: 22 571 52 52
DPD Pickup
Po wysłaniu paczki z naszego magazynu, dostaniesz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Po przyjęciu Twojej przesyłki InPost wyśle Ci wiadomość e-mail z przewidywaną datą dostawy. Jak tylko paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu, InPost wyśle e-mail i SMS z kodem, dzięki któremu odbierzesz swoją przesyłkę. Paczka będzie na Ciebie czekała 48 godzin od pierwszego powiadomienia. Jeśli Twoja paczka nie zmieści się do skrytki Paczkomatu, dostarczymy ją kurierem InPost. W związku z tym, w kolejnym kroku proszę podać adres, na który paczka miałaby być wysłana.
Płatność przy odbiorze nie jest możliwa.
Kontakt: 722 444 000, 746 600 000
Mniejsze paczki o wadze do 10 kg, na przykład dekoracje, takie jak świecznik, lustro lub zestaw talerzy.
Większe paczki o wadze do 30 kg, takie jak złożona komoda, stół, krzesła lub zwinięty dywan o długości do 175 cm.
Głównie meble takie jak duży stół, łóżko, narożnik lub większy dywan.
Jeżeli w swoim koszyku masz produkty na zamówienie oraz dostępne od ręki, za dodatkową opłatą 9 zł możesz rozdzielić przesyłkę na dwie paczki. Dzięki temu wybrane produkty sprawią Ci radość nieco wcześniej.
Jeśli nie odpowiada Ci przewidywany termin dostawy, przy składaniu zamówienia w ostatnim kroku możesz wysłać wiadomość do działu obsługi klienta.
Jeśli chcesz przesunąć termin dostawy już po złożeniu zamówienia, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Zmienimy go na taki, który Ci odpowiada. Jeśli przesyłka została już nadana, zmiany daty możesz dokonać bezpośrednio w firmie kurierskiej.