Mamy nową aplikację | Odkryj korzyści z apki →
50 zł dla CiebieRejestracjaLogowanieKoszykMenu

Wszystko o zakupach

Jesteśmy sklepem internetowym z codzienną dawką inspiracji i najszerszą ofertą pięknych produktów do mieszkania. Mamy dla Ciebie ponad 20 000 popularnych produktów dostępnych od ręki, które wyślemy do Ciebie nawet już w kilka godzin od złożenia zamówienia.

Bezpieczne i wygodne zakupy

10 razy większy wybór niż w innych miejscachAby każdy mógł urządzić dom w swoim stylu, mamy ponad 60 000 produktów, z czego 30 000 w magazynie. To naprawdę dużo! Ta liczba mogłaby być jeszcze większa, jednak pieczołowicie wybieramy produkty, które wprowadzamy do naszej oferty – zarówno pod względem designu, jak i jakości oraz ceny.
365 dni na zwrotTyle kształtów, kolorów i wzorów... U nas masz aż cały rok na to, żeby przekonać się, czy wybrany produkt pasuje do Twojego domu. Pojemnik na herbatę lub sofa? Dla nas to bez znaczenia. Jeśli Ci nie pasuje, odbierzemy je od Ciebie i pokryjemy koszty transportu.
Jesteśmy w 12 krajach EuropyNie jesteśmy platformą sprzedażową z tysiącami anonimowych sprzedawców. Z nami nie musisz martwić się o cło ani gwarancję. Z naszej praskiej centrali obsługujemy 12 krajów Europy. Dostarczamy sprawdzone produkty, szybko i jeśli to możliwe w jednej przesyłce.
W 100% ludzkie podejścieTych kilka liczb mówi o nas wszystko: 96% klientów poleca zakupy u nas, 99% połączeń odbieramy w mniej niż minutę i 0% telefonów odbiera za nas robot. To podstawa, której Bonami trzyma się już od momentu powstania w 2013 roku.

Najczęściej zadawane pytania

Jak postępować przy reklamacji produktu?

Napisz do nas na adres pomoc@bonami.pl. Wypełnij formularz reklamacyjny, zapakuj produkt w pudełko i odeślij paczkę na adres:

Bonami zwroty - DPD
Konstytucji 3-ego Maja 12
58-506 Jelenia Góra
Polska

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Informacje o statusie zamówienia i przewidywanej dostawie znajdziesz na swoim koncie Bonami, w sekcji Moje zamówienia. Poinformujemy Cię również o wszelkich zmianach statusu zamówienia, wysyłając e-mail na Twój adres podany podczas tworzenia zamówienia.

Jak mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Jeśli chcesz w jakikolwiek sposób zmienić zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i podaj numer zamówienia, które chcesz zmienić lub anulować. Poinformuj, jaką zmianę chcesz wprowadzić i z jakiego powodu (zmiana daty dostawy, zmiana adresu dostawy, dodanie produktu do zamówienia, anulowanie zamówienia,...). Numer swojego zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub na koncie Bonami w sekcji Moje zamówienia.

Obsługa klienta

infolinia 71 66 191 76 / w dni robocze od 8:00 do 16:00
whatsapp  +420 232 005 040
online chat (znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu)