Wszyscy marzymy o czymś wyjątkowym, ale nasze mieszkania często wyglądają tak samo.
W Bonami wierzymy, że Twój dom może być tak wyjątkowy jak Ty. Wystarczy połączyć kilka niecodziennych elementów z przystępnym cenowo podstawowym wyposażeniem, a Twoje wnętrza zyskają zupełnie nowy wymiar.
Nasza historia rozpoczęła się w 2013 roku w samym sercu Europy. Zegar wybił dokładnie 22:54 kiedy pojawiło się na naszych monitorach pierwsze zamówienie – na lunchbox. Nie przez przypadek to właśnie ten produkt rozpoczął naszą drogę w stronę 1 000 000 zamówień. Wynik ten osiągnęliśmy już w 2017 roku. Z klubu zakupowego przerodziliśmy się w sklep internetowy, ale nasze motto pozostało takie samo: oferować naszym klientom piękne i praktyczne przedmioty, dzięki którym stworzysz dom wyjątkowy jak Ty.
Bez względu na to, czy w duszy gra Ci skandynawski minimalizm, styl industrialny czy też boho chic, na Bonami znajdziesz to, czego szukasz – od produktów znanych europejskich ikon takich jak Karup Design czy Hübsch, po małe lokalne marki jak Teulat lub Scandic.
Aby dać naszym klientom jeszcze większy wybór, w 2022 roku wprowadziliśmy nasze własne marki. Dla tych, którzy stawiają na przyjazne dla budżetu połączenie stylu i funkcjonalności stworzyliśmy Bonami Essentials. Ci, którzy poszukują prawdziwych perełek będą zachwyceni marką Bonami Selection, której wysokiej jakości produkty wniosą do Twojego domu wyjątkową atmosferę.
Wyjątkowość i styl nie znają granic. Dlatego Bonami znajdziesz aż w 12 krajach Europy. W Czechach oraz na Węgrzech i Słowacji nasi klienci mają do dyspozycji także sklepy stacjonarne. A jeśli lubisz być mobilny, sięgnij po naszą aplikację i miej Bonami pod ręką 24/7.
Niezależnie od tego, czy szukasz krzesła ogrodowego, które wytrzyma każdy kaprys pogody czy wyposażasz prestiżowe biura – dla nas każdy klient jest ważny i wyjątkowy. Dlatego jest już ich ponad 2,4 miliona.
Razem z naszymi klientami tworzymy wyjątkowe wnętrza i rozwijamy Bonami. To dzięki tej współpracy w 2021 roku przekroczyliśmy kwotę sprzedaży 200 milionów euro. Nie chcemy jednak spoczywać na laurach, więc stawiamy sobie śmiały cel: stać się dla klientów pierwszym wyborem wśród sklepów internetowych.