Jak przebiegał montaż i organizacja?
Domek, który wybrałam był łatwy w montażu. Zajęło to kilka godzin, ponieważ jest wiele części, ale instrukcje są jasne i ważne jest, aby ściśle ich przestrzegać. Po złożeniu domku przyszedł czas na uporządkowanie „kreatywnego” bałaganu. Dla mnie ważne jest, aby wszystko było uporządkowane i przejrzyste, dzięki czemu nie tracę cennego czasu na szukanie narzędzi.
Drewniany stojak na narzędzia to świetne rozwiązanie na wyższe narzędzia (grabie, łopaty, widły...) i miotły, a nawet mniejsze akcesoria, takie jak szufelka lub sekator, które można zawiesić na haczykach po bokach. Zalecam przechowywanie wszystkich innych narzędzi, małych przedmiotów, butów i akcesoriów na półkach.
Niskie metalowe półki są idealne na nożyce ogrodowe, końcówki do węży, mniejsze narzędzia... czyli większość rzeczy, których regularnie używamy w ogrodzie. Aby lepiej wykorzystać przestrzeń wewnątrz domu sugeruję zainstalowanie co najmniej jednej wysokiej półki. W ich przypadku należy zwrócić uwagę na nośność, czyli maksymalny ciężar, jaki może wytrzymać każda półka. Na tego typu półce można umieścić wszystkie większe przedmioty. Ja umieściłam tam wiadra, buty ogrodowe i system nawadniania, którego używamy w gorące letnie miesiące (przechowywany w większym plastikowym koszyku).