Załóż konto i zdobądź 20 zł rabatu na pierwsze zakupy. Załóż konto i zdobądź 20 zł rabatu na pierwsze zakupy.
  • Codziennie nowe inspiracje
  • 20 zł rabatu na pierwsze zakupy
  • Zapisz swoje ulubione produkty
lub
Wejdź przez Facebook Wejdź przez Apple
Przepraszamy, ale ta funkcja jest obecnie niedostępna
Obserwujemy dla Ciebie ten produkt!

Obserwowanie produktu jest aktywne.: Już obserwujesz .

Jak tylko produkt będzie dostępny, napiszemy do Ciebie na . Tutaj możesz zmienić adres, na który wyślemy powiadomienie, lub anulować obserwowanie . Tutaj możesz zmienić adres, na który mamy wysłać powiadomienie.

Ok
Anulowano obserwowanie produktu

Obserwowanie produktu zostało anulowane. Jeśli zmienisz zdanie, możesz je z powrotem aktywować.

Ok

Ktoś Cię ubiegł :(

Z przykrością informujemy, że ktoś Cię wyprzedził i wybrany przez Ciebie produkt nie jest już dostępny. Aktywowaliśmy ponowne obserwowanie produktu, abyś mógł go w końcu kupić! Jeśli nie jesteś już zainteresowany produktem, anuluj obserwowanie tutaj.

Ok

Ta witryna używa plików cookie. Więcej o używanych przez nas plikach, ich zastosowaniu, modyfikacji i akceptacji można znaleźć tutaj

ok
Menu
20 złRejestracjaLogowanie20 złKoszyk
Strona głównaKategorieTekstyliaTekstylia do sypialniPościelPościel
Zapisz
Nazenin Home

Pościel dwuosobowa z prześcieradłem Nazenin Home Kendy Blue, 200x220 cm

4.2 (55)·Jakość Basic
193 zł319 zł
Obserwuj
Wyprzedane
Kliknij Obserwuj, a my powiadomimy Cię, gdy produkt będzie ponownie dostępny.
Darmowa dostawa od 300 zł
365 dni na zwrot
Ponad 6500 miejsc odbioru

Parametry i opis

Podstawowe parametry

Wymiary pościeli

200x220

Rozmiar prześcieradła

220x240

Rozmiar poduszki

50x70

Materiał i pielęgnacja

Właściwości prześcieradła

Bez gumki

Skład tkaniny

65% bawełna, 35% poliester

Materiał

Polibawełna

Pielęgnacja

Prać w temp. 30°c, Nie używać chemicznych środków wybielających, Nie używać chemicznych środków czyszczących

Inne parametry

Poszewka na poduszkę w zestawie

Tak

Zapięcie pościeli

Na guziki

Zestaw

Z poszewką na poduszkę, Z prześcieradłem

Zapięcie poduszki

Na zakładkę

Liczba poszewek na poduszki

2

Numer produktu

644658

Opis

Dzięki tej pościeli Twój sen będzie nie tylko spokojny i relaksujący, ale również stylowy. Jest niezwykle przyjemna w dotyku.

W zestawie znajdziesz również prześcieradło, dzięki czemu raz na zawsze zapomnisz o problemie niedopasowanego kompletu.

Stopień jakości

Basic

Stopień jakości

Basic
Basic

Co na Bonami oznacza jakość Basic?

Mądry wybór, który zadowoli nawet Twój portfel. Podstawowe produkty, które przy odpowiedniej pielęgnacji bardzo dobrze się sprawdzą.

Więcej o jakości na Bonami
Materiał

Podstawowe materiały i prosta konstrukcja.

Design

Prosty design pasujący do każdego wnętrza.

Więcej o jakości na Bonami

Oceny i recenzje

Oceny i recenzje

(55)
4.2Liczba ocen (55)
535
49
37
22
12
NNatalia K.

Kolory fajne, jeszcze w niej nie spałam;-)

26.04.2018
KKatarzyna M.

Zgodny z opisem / polecam

03.03.2018
A-niaa Ż.

Zgadza sie z tym co chcialam. Elegancka posciel.

16.02.2018
Agnieszka G.

Świetny materiał i piękny wzor. Godne polecenia.

14.02.2018
Agata M.

Bardzo fajna bawełna, na pewno wrócę do tego sklepu

12.02.2018
Monika B.

Wszystko super

18.11.2017
Aleksandra S.

super

15.11.2017
wszystkie recenzje (7)

Poprzez zakończenie rejestracji zawrzesz tę umowę z Bonami.cz, a. s. dotyczącą ochrony danych osobowych.