Zniżka 15% z kodem WIOSNA15 | Zaoszczędź jeszcze dziś →
-20% na dywany Flair Rugs z kodem FLAIR20 | Zaoszczędź jeszcze dziś →
20 zł dla CiebieRejestracjaLogowanieKoszykMenu

Najczęściej zadawane pytania

Nie znalazłeś interesujących Cię informacji o zakupach, złożeniu zamówienia lub zwrocie? Zajrzyj do sekcji najczęściej zadawanych pytań. Jeśli nawet tutaj nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię kwestie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta lub napisz na nasz Bonami chat.

Wszystko o zakupach

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Informacje o statusie zamówienia i przewidywanej dostawie znajdziesz na swoim koncie Bonami, w sekcji Moje zamówienia. Poinformujemy Cię również o wszelkich zmianach statusu zamówienia, wysyłając e-mail na Twój adres podany podczas tworzenia zamówienia.

Jak mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Jeśli chcesz w jakikolwiek sposób zmienić zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i podaj numer zamówienia, które chcesz zmienić lub anulować. Poinformuj, jaką zmianę chcesz wprowadzić i z jakiego powodu (zmiana daty dostawy, zmiana adresu dostawy, dodanie produktu do zamówienia, anulowanie zamówienia,...). Numer swojego zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub na koncie Bonami w sekcji Moje zamówienia.

Jak postępować przy reklamacji produktu?

Napisz do nas na adres pomoc@bonami.pl. Wypełnij formularz reklamacyjny, zapakuj produkt w pudełko i odeślij paczkę na adres:

Bonami zwroty - DPD
Konstytucji 3-ego Maja 12
58-506 Jelenia Góra
Polska

Zwracam towar. Jak długo zajmie odzyskanie pieniędzy?

Jeśli odeślesz nam towar w oryginalnym opakowaniu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, zwrócimy pełną kwotę na Twoje konto. Nie zdążyłeś? Nadal możesz zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu. Potrącimy 5% z ceny zakupu za każde rozpoczęte 30 dni (liczone od 15 dnia od daty odbioru przesyłki), dzięki czemu pokryjemy najważniejsze koszty związane ze zwrotem. Jeśli nie zwrócisz towaru w oryginalnym opakowaniu, zmniejszymy zwracaną kwotę o kolejne 15% ceny zakupu. Pokryjemy w ten sposób najważniejsze koszty związane z nieterminowym zwrotem. Jeśli dokonałeś u nas zakupu materaca, możesz go zwrócić do 45 dni. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszych zasadach reklamacji..