Załóż konto i zdobądź 20 zł rabatu na pierwsze zakupy. Załóż konto i zdobądź 20 zł rabatu na pierwsze zakupy.
  • Codziennie nowe inspiracje
  • 20 zł rabatu na pierwsze zakupy
  • Zapisz swoje ulubione produkty
lub
Wejdź przez Facebook
Obserwujemy dla Ciebie ten produkt!

Obserwowanie produktu jest aktywne.: Już obserwujesz .

Jak tylko produkt będzie dostępny, napiszemy do Ciebie na . Tutaj możesz zmienić adres, na który wyślemy powiadomienie, lub anulować obserwowanie . Tutaj możesz zmienić adres, na który mamy wysłać powiadomienie.

Ok
Anulowano obserwowanie produktu

Obserwowanie produktu zostało anulowane. Jeśli zmienisz zdanie, możesz je z powrotem aktywować.

Ok

Ktoś Cię ubiegł :(

Z przykrością informujemy, że ktoś Cię wyprzedził i wybrany przez Ciebie produkt nie jest już dostępny. Aktywowaliśmy ponowne obserwowanie produktu, abyś mógł go w końcu kupić! Jeśli nie jesteś już zainteresowany produktem, anuluj obserwowanie tutaj.

Ok

Ta witryna używa plików cookie. Więcej o używanych przez nas plikach, ich zastosowaniu, modyfikacji i akceptacji można znaleźć tutaj

ok
Strona głównaWszystko o zakupachWszystko o zakupachNajczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Jak postępować przy reklamacji produktu?

Napisz do nas na adres pomoc@bonami.pl lub zadzwoń pod nr tel. 71 66 191 76. Wypełnij formularz reklamacyjny, zapakuj produkt w pudełko i odeślij paczkę na adres:

Bonami - dział reklamacji
ul. Bielska 63A
Cieszyn 43-400
Polska

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Informacje o statusie zamówienia i przewidywanej dostawie znajdziesz na swoim koncie Bonami, w sekcji Moje zamówienia. Poinformujemy Cię również o wszelkich zmianach statusu zamówienia, wysyłając e-mail na Twój adres podany podczas tworzenia zamówienia.

Jak mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Jeśli chcesz w jakikolwiek sposób zmienić zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i podaj numer zamówienia, które chcesz zmienić lub anulować. Poinformuj, jaką zmianę chcesz wprowadzić i z jakiego powodu (zmiana daty dostawy, zmiana adresu dostawy, dodanie produktu do zamówienia, anulowanie zamówienia,...). Numer swojego zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub na koncie Bonami w sekcji Moje zamówienia.

Poprzez zakończenie rejestracji zawrzesz tę umowę z Bonami.cz, a. s. dotyczącą ochrony danych osobowych.