Po wysłaniu paczki z naszego magazynu, dostaniesz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Po przyjęciu Twojej przesyłki InPost wyśle Ci wiadomość e-mail z przewidywaną datą dostawy. Jak tylko paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu, InPost wyśle e-mail i SMS z kodem, dzięki któremu odbierzesz swoją przesyłkę. Paczka będzie na Ciebie czekała 48 godzin od pierwszego powiadomienia. Jeśli Twoja paczka nie zmieści się do skrytki Paczkomatu, dostarczymy ją kurierem InPost. W związku z tym, w kolejnym kroku proszę podać adres, na który paczka miałaby być wysłana.
Płatność przy odbiorze nie jest możliwa.
Kontakt: 722 444 000, 746 600 000
Mniejsze paczki o wadze do 10 kg, na przykład dekoracje, takie jak świecznik, lustro lub zestaw talerzy.
Większe paczki o wadze do 30 kg, takie jak złożona komoda, stół, krzesła lub zwinięty dywan o długości do 175 cm.
Głównie meble takie jak duży stół, łóżko, narożnik lub większy dywan.
Jeżeli w swoim koszyku masz produkty na zamówienie oraz dostępne od ręki, za dodatkową opłatą 9 zł możesz rozdzielić przesyłkę na dwie paczki. Dzięki temu wybrane produkty sprawią Ci radość nieco wcześniej.
Jeżeli przewidywana data dostawy Ci nie odpowiada, możesz ją zmienić jeszcze w trakcie składania zamówienia na stronie z podsumowaniem.
Wybierz nowy termin dostawy (w dostępnym przedziale 3 dni). Datę doręczenia można zmienić jedynie na późniejszą.