Już 1,5 miliona użytkowników

70% mniej za stylowe mieszkanie!

Wejdź do świata najbardziej designerskich produktów. Codziennie czekają na Ciebie nowości ze zniżkami do -70%.

Dołącz do 2 milionów naszych klientów i zyskaj 20 zł na pierwsze zakupy.

  • Produkty, których nie zobaczysz nigdzie indziej
  • Program lojalnościowy
  • Codziennie zniżki do 70%
  • 90 dni na bezproblemowy zwrot
lub
Wejdź przez Facebook

Obserwujemy dla Ciebie ten produkt!

Obserwowanie produktu jest aktywne.: Już obserwujesz .

Jak tylko produkt będzie dostępny, napiszemy do Ciebie na . Tutaj możesz zmienić adres, na który wyślemy powiadomienie, lub anulować obserwowanie . Tutaj możesz zmienić adres, na który mamy wysłać powiadomienie.

Ok

Anulowano obserwowanie produktu

Obserwowanie produktu zostało anulowane. Jeśli zmienisz zdanie, możesz je opět aktywować.

Ok

Ktoś Cię ubiegł :(

Z przykrością informujemy, że ktoś Cię wyprzedził i wybrany przez Ciebie produkt nie jest już dostępny. Aktywowaliśmy ponowne obserwowanie produktu, abyś mógł go w końcu kupić! Jeśli nie jesteś już zainteresowany produktem, anuluj obserwowanie tutaj.

Ok
Ta witryna używa plików cookie. Więcej o używanych przez nas plikach, ich zastosowaniu, modyfikacji i akceptacji można znaleźć tutaj
ok

Zarejestruj się i zyskaj błyskawiczny dostęp do nowości i regularnych promocji!

pomoc@bonami.pl | 33 888 10 68

33 888 10 68

Reklamacje i zwrot produktu

Najważniejsze dla nas jest Twoje zadowolenie, dlatego przedłużyliśmy czas na zwrócenie produktu do 90 dni. Nie obawiaj się więc nietrafionych zakupów. Jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań, po prostu go nam odeślij!

Ważne! Jeśli masz podejrzenie, że produkt został uszkodzony podczas dostawy, zapytaj doręczyciela o możliwość spisania protokołu szkody i niezwłocznie wyślij na e-mail pomoc@bonami.pl zdjęcia opakowania i uszkodzonego produktu. My zatroszczymy się o resztę!

Postępowanie przy zwrocie produktu

Zamówienie nie spełniło Twoich oczekiwań? A może chcesz zwrócić jedynie część paczki? Nie przejmuj się - produkt możesz nam zwrócić do 90 dni od dnia doręczenia. W paczce, a także w szczegółach zamówienia na swoim profilu Bonami znajdziesz formularz zwrotu. Wypełnij go i dołącz do zwracanych lub reklamowanych produktów.

Zapłaconą kwotę zwrócimy na Twoje konto, prosimy więc o podanie w formularzu numeru konta bankowego.

Kompletny produkt prosimy wysyłać w opakowaniu chroniącym przed jego uszkodzeniem na adres:

Bonami.pl
Główna 22
59-921 Kopaczów
Polska

Jak tylko produkt trafi do nas z powrotem, zwrócimy Ci zapłaconą kwotę na konto.

Postępowanie przy reklamacji

Pojawił się problem z Twoim produktem? Nie martw się, postępowanie w przypadku reklamacji nie jest szczególnie skomplikowane czy przydługie. Wystarczy, że prześlesz nam na e-mail pomoc@bonami.pl jak najszybciej następujące dane.

Uszkodzony produkt

Niedziałający produkt

Kompletny reklamowany produkt (nie tylko uszkodzoną część) wysyłać w opakowaniu chroniącym przed jego uszkodzeniem na adres:

Bonami.pl
Główna 22
59-921 Kopaczów
Polska

W reklamacji napisz też, jakie rozwiązanie jest dla Ciebie najlepsze. Masz do wyboru dwie możliwości:

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości co do procesu reklamacji (np. czy zwrot mocno uszkodzonego produktu jest konieczny), skontaktuj się z nami telefonicznie! Powiadomienie o rozwiązaniu reklamacji przekażemy jak najszybciej, do 3 dni od fizycznego przyjęcia reklamowanego produktu. O wyniku reklamacji poinformujemy Cię telefonicznie lub za pomocą e-maila.

Warunki reklamacji

Odpowiedzialność za nienależyte wykonanie umowy

Produkt jest chroniony gwarancją według warunków reklamacji i okresów przedstawionych w kartach gwarancyjnych poszczególnych produktów. Minimalny okres gwarancji to 24 miesiące. Okres gwaracji rozpoczyna się dniem przejęcia produktu. W przypadku pojawienia się wady produktu, którą obejmuje gwarancja, kupujący wykorzystuje gwarancję naprawy bezpośrednio u sprzedawcy.

Minimalny okres gwarancji

W przypadku dóbr konsumpcyjnych okres gwarancji trwa 24 miesiące, jeśli obowiązujące prawodawstwo nie określa dłuższego okresu. W przypadku, że na produkt jest oferowany dłuższy okres gwarancyjny, jest on określony na fakturze bądź na karcie gwarancyjnej.

Warunki gwarancji

Kupującemu polecamy przed odebraniem przesyłki sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie oraz przejrzeć zawartość paczki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się ze sprzedawcą, który ma obowiązek zaoferować adekwatny rabat z zamówienia lub doręczyć inny, wolny od wad produkt. Późniejsze reklamacje mechanicznego uszkodzenia produktu powstałe w dostawie nie mogą być uznane.

Reklamacja produktu

Reklamacja produktu jest określona przez odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawę o ochronie praw konsumentów. W przypadku stwierdzenia nienaprawialnej wady produktu (na podstawie pisemnego potwierdzenia autoryzowanego serwisu, jeśli wymaga tego rodzaj produktu), będzie ten produkt wymieniony na identyczną sztukę, ewentualnie zostanie zwrócona już zapłacona, cała cena towaru. W takim przypadku zostaną zwrócone również koszty przesyłki (wystarczy potwierdzenie nadania paczki z widoczną kwotą przesyłki i z numerem zamówienia przesłać na pomoc@bonami.pl). Koszty przesyłki zostaną zwrócone w wysokości, która odpowiada najtańszemu oferowanemu sposobowi przesyłki produktu.

Wystarczy 10 sekund a zyskasz z całą masę korzyści!

Utwórz za darmo konto na Bonami, oprócz natychmiastowego dostępu do dodatkowych funkcji zyskasz 20 zł na swoje pierwsze zakupy.

  • Obserwowanie dostępności produktów
  • Zapisanie ulubionych perełek
  • Bonusy i rabaty na zakupy
  • VIP obsługa klientów
lub
Wejdź przez Facebook