Food Rules jest najświeższą nowością, która wzeszła spod pióra designerów Holstee. Korzenie tych zasad sięgają 1917 roku, kiedy po raz pierwszy zostały opublikowane przez Fredericka G. Coopera dla U.S. Food Administration. Food rules zwracają uwagę na problem marnowania pożywienia. Jest to niezwykle aktualny problem również dziś, dlatego Holstee zdecydował się odświeżyć przekaz. Plakat nie tylko szerzy szlachetne hasło, ale jest przykładem sztuki typografii, która zyskała fanów na całym świecie (sam design plakatu pochodzi z czasów pierwszej wojny światowej, ale nie stracił nic ze swej aktualności).
Historia Holstee zaczęła się pragnieniem spełniania własnych marzeń. Dave i Mike kontynuowali ją spisaniem życiowych wartości na nowojorskich schodach i skończyli popularnym medialnie Manifestem, który swą świeżością i prawdziwością podbił cały świat. Plakat jest więc artystycznym przesłaniem na niezwykłym i wytrzymałym papierze typu Savoy.