Do -60% na marki premium | Zaoszczędź jeszcze dziś →
Wiosna w domu i na zewnątrz | Zainspiruj się →
20 zł dla CiebieRejestracjaLogowanieKoszykMenu

Proces zwrotu produktow

Zwrot dużych mebli:

1. Odezwij się do naszego działu obsługi klienta
Daj nam znać, co i kiedy chcesz zwrócić, a my wszystko załatwimy. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz na adres e-mail:

Jeśli otrzymałeś uszkodzony towar, wyślij nam zdjęcia opakowania i produktu w ciągu 2 dni na e-mail pomoc@bonami.pl, w przeciwnym razie nie będziemy mogli reklamować towaru u przewoźnika.
2. Kurier bezpłatnie odwiezie produkt do nas
Zwracany produkt zostanie odebrany przez jednego z naszych przewoźników lub Kuriera Bonami. Na życzenie istnieje możliwość spakowania zwracanego mebla.
  • Termin odbioru umówisz z naszym działem obsługi klienta, a my zajmiemy się całą resztą. W przypadku, kiedy przewoźnik nie będzie mógł zaakceptować terminu odbioru paczki, skontaktuje się bezpośrednio z Tobą, by uzgodnić nowy termin.
  • Ze względu na duże obciążenie dostawców, nie jesteśmy w stanie podać konkretnej godziny odbioru zwracanej paczki.
  • Podczas przekazywania paczki przewoźnikowi poproś o potwierdzenie przyjęcia paczki. Chcemy mieć pewność, że zwracany produkt nigdzie się nie zgubi.
  • Koszty całego transportu ponosimy my. Nie zapomnij pobrać i wypełnić formularza reklamacyjnego, który dołączysz do przesyłki. Wstępnie wypełniony formularz reklamacyjny znajdziesz również w zakładce Moje zamówienia.
3. Jak tylko rozpatrzymy zwrot, zwrócimy Ci pieniądze lub wyślemy inny produkt
Na przetworzenie zwrotu mamy 14 dni. W tym czasie prześlemy Ci pieniądze na konto podane w formularzu reklamacyjnym.

Zwrot innych produktów:

1. Wypełnij formularz reklamacyjny
Wstępnie wypełniony formularz reklamacyjny znajdziesz w zakładce Moje zamówienia. Otrzymałeś go również wraz z fakturą na swój adres e-mail. Możesz też pobrać niewypełniony formularz za pomocą przycisku poniżej.

Nie zapomnij dołączyć formularza do zwracanej przesyłki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, dołącz do paczki kartkę z numerem zamówienia oraz numerem rachunku, na który chcesz, abyśmy zwrócili pieniądze.
2. Starannie zapakuj produkt
Produkt przywróć do pierwotnego stanu. Starannie zapakuj go do oryginalnego opakowania. Ważne, aby produkt był chroniony przed możliwymi uszkodzeniami. Do tego doskonale nadadzą się gazety lub papier. W przypadku delikatnych przedmiotów zalecamy użyć folii bąbelkowej lub pianki.
Paczka musi zawierać:
  • zwracany produkt
  • wypełniony formularz reklamacyjny (lub przynajmniej numer zamówienia i numer rachunku bankowego)
  • materiał wypełniający zapobiegający uszkodzeniom
3. Odeślij do nas paczkę
Produkt możesz zwrócić na 3 sposoby:

Odbiór przesyłki przez DPD

Bezpłatny zwrot DPD (można zamówić do 120 dni od momentu otrzymania przesyłki): zamów przez ten link.

Paczkomat

Bezpłatny zwrot w Paczkomacie dotyczy małych przesyłek o wadze do 10 kg i maksymalnej długości jednego boku 64 cm. Zwrot możesz zamówić przez ten link.

Na własny koszt

Jeśli chcesz odesłać produkt na własny koszt, zaadresuj paczkę:

Bonami zwroty – DPD
Konstytucji 3-ego Maja 12
58-506 Jelenia Góra
Polska

Punkt zwrotu znajduje się w magazynie firmy kurierskiej DPD.
4. Poczekaj na zwrot pieniędzy
Na przetworzenie zwrotu mamy 14 dni. W tym czasie prześlemy Ci pieniądze na konto podane w formularzu reklamacyjnym.

Najczęściej zadawane pytania

Zwracam towar. Jak długo zajmie odzyskanie pieniędzy?

Jeśli odeślesz nam towar w oryginalnym opakowaniu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, zwrócimy pełną kwotę na Twoje konto. Nie zdążyłeś? Nadal możesz zwrócić produkt w oryginalnym opakowaniu. Potrącimy 5% z ceny zakupu za każde rozpoczęte 30 dni (liczone od 15 dnia od daty odbioru przesyłki), dzięki czemu pokryjemy najważniejsze koszty związane ze zwrotem. Jeśli dokonałeś u nas zakupu materaca, możesz go zwrócić do 45 dni. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszych zasadach reklamacji.

Jak przygotować towar do zwrotu i jak go zwrócić?

Zapakuj produkt tak, aby zapobiec ewentualnym uszkodzeniom podczas transportu. Paczka powinna zawierać: zwracany produkt, wypełniony formularz reklamacyjny, materiał wypełniający zapobiegający dalszym uszkodzeniom (folia bąbelkowa, gazeta, polistyren itd.). Możesz zwrócić zamówienie łatwo i bezpłatnie w Paczkomacie lub zamawiając odbiór przesyłki przez kuriera DPD.

Czy zwrot jest darmowy?

Zwrot towarów wielkogabarytowych jest bezpłatny. W przypadku innych produktów zwrot jest bezpłatny, jeśli korzystasz z wysyłki za pośrednictwem DPD lub Paczkomatu.

Czy należy reklamować cały produkt, czy wystarczy zwrócić tylko zepsutą część?

Jeśli masz taką możliwość, prześlij nam zdjęcia uszkodzonego towaru, a nasz dział reklamacji ustali z Tobą szczegóły. W przypadku zwrotu reklamowanego towaru bez przesłania zdjęć, konieczny jest zwrot całego produktu.
Inne częste pytania:

Co zrobić, jeśli otrzymałem niekompletny produkt?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i prześlij nam zdjęcia opakowania oraz etykiety wysyłkowej. Jak najszybciej się z Tobą skontaktujemy i ustalimy rozwiązanie.

Co zrobić, jeśli otrzymałem produkt z wadą, której nie można sfotografować?

W takim przypadku możesz przesłać nam wideo lub zwrócić produkt bezpośrednio do nas.

Co zrobić, jeśli otrzymałem inny produkt?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i prześlij nam zdjęcia opakowania oraz etykiety wysyłkowej. Jak najszybciej się z Tobą skontaktujemy i ustalimy rozwiązanie.

Co zrobić, jeśli otrzymałem inną kwotę niż oczekiwałem?

Najpierw sprawdź fakturę i wysokość zastosowanych rabatów. Jeśli kwota nadal się nie zgadza, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.

Co mam zrobić, jeśli nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Więcej o warunkach reklamacji i zwrotu znajdziesz w zasadach reklamacji.