Ta witryna używa plików cookie. Więcej o używanych przez nas plikach, ich zastosowaniu, modyfikacji i akceptacji można znaleźć tutaj

ok
Menu
50 zł dla CiebieRejestracjaLogowanie50 zł dla CiebieKoszyk
Strona głównaWszystko o zakupachWszystko o zakupach

Kurier Bonami

Kurier Bonami przywiezie Ci nowe meble, odwiezie stare, a nawet złoży wybrane produkty.

Zapewnimy Ci usługi na najwyższym poziomie

Cena dostawy produktów wielkogabarytowych waha się między 79 zł a 249 zł. O cenie decyduje waga i rozmiar największego zamówionego produktu.
Dostawa i wniesienie do mieszkania
Zamówienie nie tylko przywieziemy, ale również wniesiemy do mieszkania.
Rozpakowanie i montaż
U wybranych produktów oferujemy bezpłatny montaż, nie będziesz musiał zawracać sobie głowy wyrzuceniem opakowań – tym się również zajmiemy.
Odwiezienie opakowań
Wszystkie opakowania odwieziemy i zlikwidujemy.

Usługi dodatkowo płatne

Zainwestuj w jeszcze większy komfort.
Odbiór starego mebla
+89 zł
Wasz stary i niepotrzebny mebel odwieziemy i zadbamy o ekologiczną utylizację.

Gdzie dostarczamy Kurierem Bonami?

W przyszłości planujemy rozszerzenie obszaru dostaw na kolejne polskie miasta.
Aktualnie Kurier Bonami dostarcza wielkogabarytowe przesyłki na terenie Warszawy.

Warszawa:
wtorek i piątek: 10:00 – 18:00

Częste pytania

U których produktów mogę zamówić bezpłatny montaż?

Większość sof ma możliwość zamówienia bezpłatnej usługi montażu. Informację, czy produkt wybrany przez Ciebie ma taką możliwość, znajdziesz w koszyku, w trakcie składania zamówienia.

Czy Kurier Bonami przyjmuje płatność kartą?

Tak, Kurierowi Bonami można zapłacić za zamówienie kartą.

Jak wygląda dostawa z wniesiem oraz montaż produktu?

Nasi kurierzy sami dostarczą zamówienia do Twojego mieszkania, nie ma potrzeby pomagania. Wystarczy poinformować ich, na którym piętrze mieszkasz, z resztą poradzą sobie sami. Jeśli masz w zamówieniu wybrany montaż produktu, kurierzy Twoją paczkę rozpakują, złożą produktu i odwiozą niepotrzebne opakowania.

Gdzie sprawdzę konkretny czas dostawy? Czy otrzymam kontakt do kuriera?

Dzień przez planowaną dostawą Twojego zamówienia, wyślemy Ci wiadomość SMS z dwugodzinowym przedziałem czasowym doręczenia paczki. W tej samej wiadomości otrzymasz numer telefonu do kuriera. Kurier Bonami zadzwoni do Ciebie przed dostawą zamówienia i poinformuje o konkretnym czasie.

Czy mogę zamówić dostawę Kurierem Bonami, jeśli kupuję mniejsze produkty, na przykład szafkę nocną?

Niestety nie ma takiej możliwości. Kurier Bonami dostarcza jedynie wielkogabarytowe przesyłki – na przykład sofy, szafy, łóżka. Mniejsze produkty są dostarczane przez innych kurierów.

Jak wygląda odbiór produktów?

Jeśli chcesz zwrócić produkt, najpierw skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Wspólnie ustalimy konkretny termin odbioru. Dzień przed umówioną datą określimy 2-godzinne okno czasowe, w którym przyjadą nasi kurierzy. Pamiętaj, że zwracany towar musi być rozłożony. Bardzo nam pomoże, jeśli go zapakujesz. Nie masz takiej możliwości? Nie martw się – kurierzy sobie poradzą.

Jak wygląda odbiór starych mebli?

Zamówiłeś nowe meble i nie wiesz co zrobić ze starymi? Możesz dodać usługę Odbiór starego mebla do swojego zakupu bezpośrednio w koszyku. Usługa działa na zasadzie produkt za produkt, co oznacza, że ​​za 1 dostarczony mebel proponujemy odbiór jednej sztuki o podobnych wymiarach. Pamiętaj, że meble, których chcesz się pozbyć muszą zostać zdemontowane. Bardzo nam pomoże, jeśli je zapakujesz. Nie masz takiej możliwości? Nie martw się – kurierzy sobie poradzą. Usługa odbioru starych mebli jest płatna.