Ta witryna używa plików cookie. Więcej o używanych przez nas plikach, ich zastosowaniu, modyfikacji i akceptacji można znaleźć tutaj

ok
Na Bonami znajdziesz najszerszą ofertę dla Twojego domu.
Menu
20 złRejestracjaLogowanie20 złKoszyk
Strona głównaWszystko o zakupachWszystko o zakupachDostawa

Dostawa

Odbiór osobisty

InPost Paczkomaty
  • 9 zł
  • Ponad 13 000 punktów odbioru w całej Polsce
  • Paczka poczeka na Ciebie 48 godzin

Więcej o InPost Paczkomaty

Po wysłaniu paczki z naszego magazynu, dostaniesz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Po przyjęciu Twojej przesyłki InPost wyśle Ci wiadomość e-mail z przewidywaną datą dostawy. Jak tylko paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu, InPost wyśle e-mail i SMS z kodem, dzięki któremu odbierzesz swoją przesyłkę. Paczka będzie na Ciebie czekała 48 godzin od pierwszego powiadomienia. Jeśli Twoja paczka nie zmieści się do skrytki Paczkomatu, dostarczymy ją kurierem InPost. W związku z tym, w kolejnym kroku proszę podać adres, na który paczka miałaby być wysłana. Płatność przy odbiorze nie jest możliwa.

Kontakt: 722 444 000, 746 600 000
 

Dostawa na adres

DPD
  • 14 zł
  • Dostawa na terenie całej Polski
  • Płatność kartą lub gotówką +8 zł

Więcej o DPD

Po odebraniu od nas Twojej paczki, kurier wyśle Ci SMS oraz e-mail z przewidywaną datą doręczenia. Adres i datę dostawy będziesz mógł zmienić w aplikacji DPD, instrukcję otrzymasz w wiadomości e-mail bezpośrednio od DPD. W dniu dostawy otrzymasz wiadomość SMS i e-mail z 2-godzinnym przedziałem czasowym doręczenia. W momencie kiedy paczka zostanie wysłana z naszego magazynu, dostaniesz e-mail z numerem śledzącym przesyłkę. Następnie skontaktuje się z Tobą DPD i poinformuje o planowanym terminie doręczenia.

W dniu dostawy DPD poinformuje Cię o planowanej godzinie doręczenia. Zmiana daty lub miejsca dostawy jest możliwa w aplikacji DPD, do której link otrzymasz w wiadomości e-mail.

Kontakt: +48 22 577 55 55
Kurier InPost
  • 14 zł
  • Dostawa na terenie całej Polski
  • Brak możliwości płatności przy odbiorze

Więcej o Kurier InPost

Po wysłaniu paczki odtrzymasz od nas e-mail z linkiem do śledzenia oraz wiadomość od InPostu z potwierdzeniem nadania Twojej paczki. W dniu dostawy otrzymasz wiadomość SMS i e-mail z przybliżonym czasem dostawy.

Kontakt do InPostu: 722 444 000

Dostawa produktów wielkogabarytowych

Kurier BonamiNOWOŚĆ
Warszawa
  • od 79 zł do 249 zł według rozmiaru produktu
  • Wniesienie do mieszkania za darmo
  • Odwiezienie opakowań za darmo
  • Możliwość odwiezienia i ekologicznego zlikwidowania starych mebli + 89 zł
  • Płatność kartą lub gotówką + 8 zł
  • U wybranych produktów podstawowy montaż za darmo

Więcej o Kurierze Bonami

Dzień przed planowanym terminem dostawy poinformujemy Cię o dwugodzinnym przedziale czasowym, w którym przywieziemy paczki.

WIĘCEJ O KURIERZE BONAMI
TNT & DTS
Na terenie całej Polski
  • 79 zł do 249 zł w zależności od wielkości produktu
  • Wniesienie do mieszkania +150 zł bez względu na piętro czy możliwość transportu windą (tylko DTS)
  • Płatność gotówką oraz kartą przy odbiorze +8 zł (tylko DTS)
  • Rozpakowanie i ustawienie mebli we wskazanym przez Klienta miejscu (tylko DTS)
  • Wyrzucenie zbędnych opakowań (tylko DTS)

Więcej o dostawie przesyłek wielkogabarytowych

Wybór firmy kurierskiej możesz ustalić w koszyku zgodnie z adresem dostawy i wybranymi usługami.

TNT
Po wysłaniu paczki z naszego magazynu, dostaniesz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Dostawa będzie realizowana przez firmę TNT. Firma kurierska wyśle Ci e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki oraz informacją o planowanym terminie dostawy. Jeżeli chciałbyś zmienić datę lub adres doręczenia, skontaktuj się bezpośrednio z firmą TNT. Ze względu na rozmiar i wagę paczki, kurier może poprosić o pomoc z wyładowaniem i przeniesieniem paczki.

Kontakt: 801 31 0000

DTS
Po wysłaniu paczki z naszego magazynu, dostaniesz e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki. Kurier poinformuje Cię o konkretnej dacie i godzinie dostarczenia. Dostawa jest realizowana w 2-godzinnym przedziale czasowym. Jeżeli data dostawy nie będzie Ci odpowiadała, zmienisz ją na stronie DTS. Instrukcję i link do strony znajdziesz w e-mailu od firmy kurierskiej.
U kuriera DTS za przesyłkę możesz zapłacić przy dobiorze gotówką lub kartą. Kurierzy wniosą paczki do mieszkania, na Twoje życzenie mogą również meble rozpakować, ustawić we wskazanym miejscu oraz zabrać i wyrzucić opakowania

Kontakt: +48 (22) 526 1000

Rozmiary przesyłek

Małe przesyłki
Mniejsze paczki o wadze do 10 kg, na przykład dekoracje, takie jak świecznik, lustro lub zestaw talerzy.
  • Dostawa na adres od 14 zł
  • Odbiór osobisty od 9 zł
  • Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 300 zł
Duże przesyłki
Większe paczki o wadze do 50 kg, takie jak złożona komoda, stół, krzesła lub zwinięty dywan o długości do 2 metrów.
  • Dostawa na adres od 14 zł
  • Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 300 zł
Przesyłki wielkogabarytowe
Głównie meble takie jak duży stół, łóżko, narożnik lub większy dywan.
  • Dostawa na adres od 79 zł do 249 zł w zależności od wielkości produktu
  • Możliwość wniesienia do mieszkania

Oddzielne doręczenie przesyłki

Jeżeli w swoim koszyku masz produkty na zamówienie oraz dostępne od ręki, za dodatkową opłatą 9 zł możesz rozdzielić przesyłkę na dwie paczki. Dzięki temu wybrane produkty sprawią Ci radość nieco wcześniej.

Zmiana daty doręczenia

Jeżeli przewidywana data dostawy Ci nie odpowiada, możesz ją zmienić jeszcze w trakcie składania zamówienia na stronie z podsumowaniem.

Wybierz nowy termin dostawy (w dostępnym przedziale 3 dni). Datę doręczenia można zmienić jedynie na późniejszą.

Jak zmienić termin dostawy po złożeniu zamówienia?

Jeżeli chcesz przełożyć termin dostawy już po złożeniu zamówienia, skontaktuj się z nami. Jeśli będzie to możliwe, zmienimy datę na taką, która Ci odpowiada. Po wysyłce paczki, opóźnienie terminu doręczenia jest możliwe jedynie u firmy kurierskiej.


Nie znalazłeś wszystkiego, czego szukałeś?